NAJNOVŠIE ČLÁNKY

Podľa zákulisných informácií sa v súvislosti s modelovou aktualizáciou malého crossoveru Fiat 500X pre rok 2021 pracuje na novej otvorenej verzii. Mohlo by ísť o kabriolet, ktorý ukazuje vizualizácia spracovaná na modeli z roku 2018. S úplne otvorenou strechou bez bočných stĺpikov sa určite nepočíta, no polovičný kabriolet ako v prípade malej...

Kompaktný päťdverový hatchback prišiel na trh v roku 2010. Dnes je to už 10 rokov od začiatku jeho výroby a vyzerá to tak, že sa v tichosti vytratil z výrobných liniek. Posledné kusy dorazia k dílerom začiatkom roka 2021 a ich dopredaj môže znamenať atraktívne ceny pre posledných záujemcov. Uvedenie Giulietty na trh znamenalo oslavu stého výročia...

Ako už bolo nedávno spomenuté, do továrne Tychy v Poľsku putuje obrovská investícia pre rozšírenie kapacít výroby. Koncern FCA tam chce vyrábať okrem súčasných malých áut Fiat 500, Abarth a Lancie Ypsilon aj modely segmentu B, teda malých mestských automobilov. Zatiaľ nie je jasné, o aké konkrétne modely pôjde, viacero informácií však naznačuje, že...

Spoločnosť FCA dnes oznámila masívnu investíciu vo výške 2 miliárd eur do poľského závodu v meste Tychy. Závod chce rozšíriť a do navýšenej kapacity umiestniť výrobu troch nových modelov Jeep, Fiat a Alfa Romeo. Investícia umožní vyrábať autá s hybridným a elektrickým pohonom.

Pri príležitosti 40. výročia existencie modelu Panda Fiat nedávno predstavil jej omladenú verziu. Najmenší model Fiatu je už aktuálne k dispozícii aj na slovenskom trhu s novými cenami a výbavami, v základe výhradne ako mildhybrid. Všetky verzie začínajú s aktuálnym bonusom 1000 €.

Alfa Romeo Giulia môžete na slovenskom trhu kúpiť vo výhodnejšej cenovej ponuke. Modelový rok 2020 s odstránenými nedostatkami, kvalitnejším a hodnotnejším interiérom a množstvom nových asistenčných prvkov je stále v predaji. Pozrite sa koľko stojí.

Vrcholný model Stelvio QV zvíťazil v ankete magazínu AUTO ZEITUNG. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio opäť zaujíma prvé miesto pred konkurenciou popredných nemeckých, talianskych a britských značiek.

Taliansky motor FIATu - štvorvalec s označením FIRE skončil. Môžu za to stále prísnejšie emisné limity, ktoré jeho púť postupne utlmovali. Napriek nim tu však s nami bol neuveriteľných 35 rokov a poháňal obrovské množstvo áut. Pripomeňme si jeho vývoj v čase a začítajme sa do príbehu talianskej legendy.